Bekkers Autoschade doet er alles aan voor u en haar medewerkers!

Bedrijfsupdate
Terug

03-04-2020

Terwijl veel schadeherstelbedrijven haar deuren sluiten blijven wij ons inzetten om u en al onze opdrachtgevers te bedienen.

Daarbij hebben wij natuurlijk de maatregelen van het RIVM opgevolgd door middel van verschillende interne aanpassingen aan bijvoorbeeld de ontvangstruimte, het intake proces en interieur van uw auto.

In onze ontvangstruimte is aangegeven op afstand te blijven en zijn er schermen geplaatst om direct contact tussen u en onze medewerkers te voorkomen. Het enige contact is de sleuteloverdracht en dit wordt gedaan door de sleutel in een box te leggen waarna deze ontsmet wordt voordat deze aan de werkplaats wordt overgedragen.

Vervolgens is het eerste wat we aan uw auto doen, het plaatsen van een stoelhoes, stuurhoes en pookhoes zoals te zien op de foto. Ook dit om waar mogelijk aanraking te voorkomen.

Wat betreft onze vervangende auto’s welke tot uw beschikking staan. Deze worden tussen iedere inzet van binnen en van buiten schoon gemaakt.

Wij willen u ook nogmaals benadrukken niet te wachten met het melden van een mogelijke schade. Mochten we u ergens mee van dienst kunnen zijn bel ons dan gerust! Middels een mailtje kunnen we u vragen de benodigde gegevens aan te leveren en is langs komen voor de intake niet nodig.

Opzoek naar persoonlijk advies?
Klantbeoordeling

8.7/10

984 beoordelingen

Contact opnemen

Gerelateerd nieuws